SALLY HANSEN

17:50

PEVNÉ A ZDRAVÉ NECHTY



 Už dávnejšie som písala článok na Eveline 8v1 spevňujúci lak. Tentokrát som použíavla od Eveline Diamond a kombinovala ho spolu s Sally Hansen Miracle Cure. 
Oba laky sú skvelé! Výsledný efekt mojich prírodných nechtov môžete vidieť na fotkách. Naposledy som ich mala o pár milimetrov ešte dlhšie, ale to sa už tažšie manipluju s vecami a zabráni zlomeniu a pod. Preto som sa rozhodla ich držať v tejto dĺžke. Dorástli mi takto dlhé ani nie za dva týždne. Celkovo po použití týchto lakov sú hrubé, pevné a krásne čisté. 

Lak Sally Hansen Miracle Cure používam ako podklad, ktorý nechet zpevní a ochraňuje. Vďaka nemu rastie nechet aj rýchlejšie a je krásne sfarbený. Tento lak je vyslovene priesvitný a rýchlo zasychá. 

Ako hornú vrstvu, ktorá nechtu pridá takú mliečnu do biela farbu, používam lak Eveline Diamond. Nechet spevní už úplne a dodá jemný nádych vzhľadu gélového nechtu. je hrubší a zabráni lámaniu nechtov prípadne laku, ktorý je pod ním. Teraz mám na nechtoch dve vrstvy. 

Ceny sú veľmi prijateľné a laky vydržia dlho. Najmä aj lak pod nimi drží dlho krásny a nemusí sa človek báť, že za deň alebo po nejakej manipulácií s nimi, sa hneď odere. Nechty držia stopercentné aj týždeň a to bez použitia gélu či lampy. Je to pre nechty zdravšie a menej náročné na aplikáciu. Veľmi ľahko sa dá s nimi použiť biely lak a urobiť si francúzsku manikúru. ♥

You Might Also Like

8 comments

  1. Wonderful nails dear!! Thanks for following! Im already following you on gfc and I also found you on fb and instagram! Hope you can find me there as well! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice Post ! I follow you now on gfc please follow back <3

    Greetings Rabea
    www.rabeasbeautytipps.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice post nad beautiful photos ;)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Někdo si miracle cure chválí a někdo je nespokojený. Já používám zpevňovač od Rimmel London a jsem velmi spokojená. Na blogu jsi mi komentovala o vzájemném sledování. Já tě sleduji už delší dobu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your nails are so pretty! Mine keeps cracking, but I wish they were as long as yours!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten lak od Sally chcem aj ja vyskúšať, počula som, že je dobrý :) super článok a máš veľmi pekné nechty ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cudowne paznokcie<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ------> Zaobserwuj!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť