KOZMETIKA EVELINE

23:08


Tentokrát som mala tu možnosť vyskúšať kozmetiku tejto značky. Oba produkty som zakúpila v obchode parfums.cz, kde mali veľmi široký výber od tejto značky. Doposiaľ som o nej nepočula, a tak ma to zaujímalo aká bude. Tak som sa nakoniec rozhodla pre produkty, ktoré sa vždy zídu asi každej z nás, a ktorých som sa ešte nedočítala inde. Po mesačnom skúšaní dvoch produktov Kondicionéru na nechty 8v1 a Masky na vlasy Eveline 8v1 + keratin som veľmi spokojná. Preto Vám ich chcem veľmi rada bližšie priblížiť a inšpirovať v niečom novom.

Kozmetika EVELINE je jednou z najznámejších výrobcov kozmetiky v Polsku a v súčastnosti je už používaná v 70 krajinách sveta, vďaka svojej kvalite a spokojnosti zákazníkov. 

Eveline cosmetics nail therapy 8v1


Tento kondicionér ma zatiaľ s prípravkov na nechty prekvapil asi najviac. Svojimi jedinečnými účinkami moje nechty vážne dokáže aj po ťažkej práci zotaviť. Jeho 8v1 spočíva v: 
  • vyživení nechtov
  • ochrany a regenerácii nechtovej kožtičky
  • zlepšuje pružnosť a chráni pred poškodením
  • ochraňuje lak na nechtoch a dodáva lesk 
  • slúži ako podkladový lak
  • napomáha rastu nechtov 
  • odstraňuje pigmentové flaky na nechtoch a zažltnutie
  • chráni pred praskáním, lámaním a trepatením koncov
Ja osobne som najviac pocítila pomoc v tom, že sa mi nechty lámu omnoho menej a lak, ktorý si nanášam pravidelne mi vydrží aj o 3 dni dlhšie bez zretelného poškodenia. Farba laku je mliečna a tak aj s ním samotným vyzerajú nechty pekne, zdravo a upravene. 
Ak chcete nechtom vážne pomôcť a nepotrebujete v priebehu 10 dní na ne dávať lak odporúčam tento postup. V prvý deň naneste lak, druhý deň ďalšiu vrstvu a v tretí poslednú. Po troch dňoch lak odstráňte a postup treba opakovať od prvého dňa. Po 10 dňoch by mali byť nechty omnoho lepšie a znovu zdravé :).

Maska cosmetics Argan + Keratin 8v1



Maska je tiež výborná. Balenie je veliké a zabezpečuje vlasom ochranu pred všetkými nepriaznivými vlivmi. Tentokrát 8v1 spočíva v: 
  • rekonstrukcia a uhladenie vlasového vlákna vďaka keratínu
  • vlasy sú viac zvlhčené
  • sú lesklejšie a jemnejšie
  • dodáva hodvábnosť
  • pomáha udržiavať maximálny objem
  • dodáva flexibilitu a pružnosť
  • ochraňuje farbené vlasy a farbu
Táto maska je skvelá a najmä preto som si ju kúpila, lebo obsahuje keratín. Keratín býva teraz častokrát v šampónoch, maskách a balzámoch, vďaka svojim jedinečným vlastnostiam. Pomáha vlasy uhladiť, vyživiť a dodať im lesk. Ja sama som si už dvakrát aplikovala celú keratínovú kúru - Brazílsky keratín - a odkedy používam k tomu po umytí vlasov ešte túto masku, sú omnoho lepšie. Pretože mesiac po aplikáciu braz. keratínu sa už postupne vymýva a táto maska mi to do vlasov v malých množstvách vnáša a udržuje vyživené. 
Je dobré používať po každom umytí niečo na vlasy. Najviac podobná maska tým prírodným je pre mňa táto, aj vďaka obsahu oleju Argan. Ak máte vlasy farbené, zosvetlené alebo len trošku zničené, skúste použiť niekedy aj túto masku a isto budete poznať rozdiel ako ja :). 

Na záver, táto kozmetika Eveline ma veľmi priaznivo potešila a nabudúce plánujem od nej vyskúšať aj iné výrobky a som sama zvedavá aké budú. Za tieto dva u mňa rozhodne áno. Netvrdím, že iné výrobky nebudú mať takéto účinky a lepšie, ale mne pomohli veľmi a som s cenou a obsahom balenia veľmi spokojná. 

Kondicionér stojí okolo 77 Kč  LAK KONDICIONÉR 8v1
Maska stojí okolo 214 Kč MASKA 8v1

Tu na parfums.cz som ho našla najlacnejší a je tam na výber ešte aj veľa rôznych iných prípravkov tejto značky na vlasy. Sama som zvedavá, ktorý ma osloví nabudúce.

Ak máte nejaké skúsenosti s týmito výrobkami istotne napíšte do komentára, rada sa dozviem :)


You Might Also Like

2 comments

  1. Ja som skúšala len tú kúru na nechty 8v1 a je naozaj perfektná. Nechty mám asi 3x pevnejšie a skoro vôbec sa mi nelámu. Kupovala som ju v drogérií Teta ,ale masku na vlasy som tam nevidela. Možno niekedy ju objednám a vyskúšam ,lebo moje vlasy nie sú na tam najlepšie :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevedela som, že táto značka má aj masky, poznám telovú kozmetiku a laky na nechty, ale zatiaľ som neskúsila nič. štiepenie nechtov ma trápilo v minulosti tiež a nič nepomáhalo, žiadne posilňujúce laky, tak som to vyriešila tak, že som si nechty lakovala menej a ono to prestalo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť