LONDON 1st day

0:30

Na tento výlet sme sa tentokrát vybrali aj s našimi kamarátmi Terkou a Honzou. Plánovali sme ho už asi mesiac do zadu, no samotné prípravy prebehli len deň predtým.

Letenky sme zakúpili dopredu, aby vyšli lacnejšie. Dokopy nás let tam a naspäť do Brna stál na jedného 2000 Kč. Tam sme leteli aerolinkami Wizzair a naspäť zas Rainer. Kufor by bol za príplatok okolo 600 Kč na jednu cestu, a tak sme išli každý iba s malým ruksakom, ktorý sme si zobrali k sebe do lietadla. Oblečenie sme mali len jedno náhradné, s tým že si tam každý niečo kúpime, čo sa vôjde do ruksaku na cestu späť. Tekutiny sme dali osobite do jedného sáčku, pričom jedna vec nesmela mať viac ako 100 ml. Pri kontrole sme si dali dole topánky, bundu, ruksaky, mobily a peňaženky a všetky väčšie šperky. Všetky veci sme umiestnili do nádobky a my prešli cez detektory kovu. Malé náušničky a piercingy mu nevadia! :).

Z Brna sme vyrážali o 11:40, skoro sme to nestihli, pretože na letisku sme si mysleli, že máme času, no oni už aj skoro zatvorili bránu na nástup. Sedeli sme kto ako si sadol, a tak sa nám podarilo obsadiť si po pároch pekne pri okienku. Všetko prebehlo úspešne a let trval ani nie dve hodiny. Obloha bola hodne oblačná a tak sme bohužiaľ videli až do mora iba mráčiky a krídlo :D. Pristátie bolo super. Na letiskovej autobusovej zastávke sme čakali asi hodku a pol na Easybus, ktorý nás mal zobrať do centra Londýna. Lístok na tento autobus je lepšie si tiež kúpiť dopredu, pretože vďaka tomu sme mali cestu miesto 6 libier za 1 libru. Pristáli sme už v 13 50 no autobus nám mal ísť až 15:00. Je našťastie u nich ale možnosť, že pokiaľ je prázdny ten prechádzajúci, tak nás môže zobrať. Tak sa aj stalo, že už o 14:30 sme v ňom sedeli. Do Londýna sme dorazili tak v 16:00, prešli sme pešo na stanicu Liverpool, kde sme si dali v MC donalde jedlo, kúpili vodu a vyrazili pešo sa ubytovať. Cesta do ubytovne mala 5 km, no chceli sme si ju prejsť peši, aby sme nasali atmosféru mesta. Bolo to síce trochu náročné ísť iba podla mobilu, ktorý signál v ten čas nechcel najlepšie chytiť. Nakoniec sme v pohode došli, bez stratenia a po ceste sme ešte stihli fotky na moste s výhľadom na Tower Bridge. Ubytovanie bolo pekné. Mali sme spoločnú izbu s dvoma manželskými posteľami. Ubytovanie bolo v zóne 2, čo bolo super a blízko do centra. Ten, čo nás ubytovával bol veľmi zvláštny, vôbec sme nerozumeli jeho angličtine a hlavne smrdel po tráve :D. Tiež nám zabudol dáť kód na kľúč, aby sme sa dostali večer naspäť. No, nás to našťastie napadlo a zistili sme si ho od neho ešte pred odchodom. Po ubytovaní, vydali sme sa na double-decker a zviezli sa do Primarku na Oxford Street. Cesta tam nám trvala tak 30 minút a navyše je to hrozný zážitok ním cestovať. Výhľad z neho bol krásny a celá cesta stála iba 1,4 libry.Navštívili sme tiež obchod M&M's, a v Primarku sme si kúpili zatiaľ len čiapku a rukavice na zahriatie. Ďalšie dni už zas zajtra v ďalšom príspevku :).

UBYTOVANIE

M&M's

You Might Also Like

6 comments

1. Ahoj, zapoj se i ty do naší výzvy na blogerky.cz http://www.blogerky.cz/exkluzivne/snowbitch-cz-vyzva, můžeš vyhrát poukazy na nákup, tak nemeškej. Výzva končí 24.11.! Mimochodem výborná kvalita většiny fotek!

2. Krásne fotky :) Londýn je krásny však? :) Bola som tam už druhý krát tento rok a je proste úžasný :3

1. ďakujem :) priateľa potešilo, skoro všetko fotil on :D tak ďakuje! aa tak to máš super:) ja zatiaľ iba prvý, ale tiež sa tam istotne vrátim, má to tam strašne svoje čaro♥

3. pekne, uzijte si si to:)
    na mem blogu v travel section mam spousta tipu co kde v londyne, tak jestli by jsi neco potrebovala:)